Visitem l'exposició "We are seventeen. A collective portait"
10.03.2026
El passat dissabte vam visitar l'exposició We are seventeen. A collective portait, una proposta que reuneix fotografies, films i textos creats per adolescents per explorar la seva manera de veure i viure el món.
L'exposició presenta un retrat de l'adolescència construït des de la mirada dels mateixos joves, allunyant-se dels estereotips i dels relats habituals sobre aquesta etapa vital. Les obres dialoguen amb els retrats que el cineasta Johan van der Keuken va fer del seu grup d'amics quan tenia disset anys, establint un pont entre generacions i maneres de representar la joventut.
La visita ha esdevingut un espai de reflexió sobre la identitat, les emocions i les experiències compartides. A través de les diferents peces, els participants han pogut identificar-se amb moltes de les inquietuds que plantejava l'exposició i reflexionar sobre com l'art pot convertir les vivències personals en eines d'expressió i de comunicació.
Aquesta activitat forma part del projecte europeu ForesTEEN, que promou la participació activa dels adolescents en els processos de creació artística. Les idees i reflexions sorgides durant la visita contribuiran al procés de cocreació que els i les joves desenvolupen amb Compagnie22 i que culminarà amb la presentació de l'espectacle al Segni Festival 2027.


