Obrim inscripcions per a la programació escolar 2026-2027
02.06.2026
La nova temporada escolar de laSala ja està en marxa. Els centres educatius ja poden consultar la programació 2026-2027 i formalitzar les seves inscripcions per gaudir d’una selecció d’espectacles i experiències artístiques pensades per a infants i joves.
La proposta d’enguany reuneix companyies d’aquí i d’arreu que treballen des de la sensibilitat, el rigor i l’honestedat artística, amb espectacles que exploren llenguatges diversos com la dansa, el teatre visual, el circ, les instal·lacions o la performance.
La programació manté el compromís de laSala amb les arts en viu com a eina educativa i de transformació, oferint experiències que conviden l’alumnat a reflexionar, imaginar, emocionar-se i descobrir noves maneres de relacionar-se amb el món.
A més dels espectacles, algunes de les propostes compten amb guies de lectura elaborades per les Biblioteques de Sabadell, que permeten ampliar l’experiència artística a l’aula i fomentar el diàleg i la reflexió amb els grups participants.
Les inscripcions ja estan obertes i es poden formalitzar a través del programa Ciutat i Escola.
Per a qualsevol consulta o informació addicional, podeu contactar amb nosaltres a través del correu electrònic escolaalteatre@lasalateatre.cat.
Aquest curs, saltem a escena?
15.09.2026
Una gran festa del teatre familiar arreu de Catalunya
17.07.2026
La nova temporada incorpora sessions relaxades i estrena La Clau de laSala
01.07.2026
Convocatòria oberta per identificar projectes cocreats amb adolescents en l'àmbit cultural
23.06.2026
Una proposta de teatre construïda a partir de testimonis reals
12.06.2026
El curtmetratge posa el punt final a un procés de creació del Projecte Virals
10.06.2026
L'episodi posa en valor la creació artística com a espai d'expressió
19.05.2026
L'obra dona veu a un dels personatges més emblemàtics de La casa de Bernarda Alba.
08.05.2026
La peça ha estat creada conjuntament entre l’Institut Ca n’Oriac i la Compagnie22
24.04.2026
La peça s'entrena el proper 8 de maig
20.04.2026
La sessió forma part del procés de treball d'"ONA"
17.04.2026
Els joves del Projecte Virals han creat el seu propi curtmetratge
13.04.2026
Una proposta que convida a aturar-se, observar i reconnectar amb un mateix i amb l'entorn
10.04.2026
Primera trobada del projecte cofinançat per la UE



